.....................



سلام عزیز دلم خوبی شبت بخیر خسته نباشی عشق خوبم چرا انقدر قیافه ات 

گرفته و غمگین به نظر میاد یا سرماخوردگی گرفتی یا هم خسته به نظر میاد 

یک طوری شدی البته تو عکست این طور به نظر میرسه نبینم گرفته 

و غمگین باشی همیشه دلم میخواد شاد و شیطون ببینمت عزیز دلم 

راستی تولد آقای یراحی خوش گذشت راستی آهنگ جدید شون فکر 

میکردی یک خواننده دیگه خونده بهر حال خسته نباشند ولی متن 

شعر شون رو خیلی دوست داشتم ولی مثل آهنگهای دیگه شون 

پر از حس نخونده بودن البته حس منه شاید اشتباه باشه انشاءالله

آلبوم جدید شون عالی بشه الهی آمین راستی واسه حمایت از بچه های اوتیسم

صد تومن کمک کردم خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه دوست منم 

بچه اش اوتیسم داره یک دختر نازی داره که نگو از نزدیک دیدم 

که چقدر نگه داشتن این جور بچه ها تو خونه سخته و واقعا جایی 

نیست که از اونها مراقبت بشه دوستم که معلم می گیره تو خونه 

میاد بهش آموزش میده واقعا غیر قابل کنترل ولی در عین حال خیلی 

باهوش هستن امیدوارم روزی برسه که تو همه شهرها مراکزی 

برای این جور بچه ها باشه الهی آمین راستی نگفتم بهت من هر سال 

به بچه های بهشت امام رضا کمک می کنم امسال هم دویست و پنجاه تومن 

کمک کردم چون اینجا هم زیاد کمک می کنم دیگه مبلغ بیشتر پرداخت نکردم 

راستی دارم به نیتت یک تابلوی خوشگل کار می کنم نمیدونم کی تموم 

میشه چون باید خیلی با تمرکز کار کنم کم کم کار کنم کار بهتری در میاد 

شاید تا نزدیک عید طول بکشه ولی درد میدونی چیه بعد از اتمام کار 

من ندونم به کدوم آدرس برای اونی که دوستش دارم بفرستم این 

خیلی خیلی خیلی من رو ناراحت می کنه این تابلوی بانوی کهکشان رو 

هم به نیت آقای یراحی کشیدم نمیدونم خوششون میاد یا نه و اون تابلوی 

ای کوکب هدایت اسمش هست رو بردم واسه دختر دایی شوهر خواهرم 

گفتم که فوق تخصص پیوند قلب و فلوشیب هست چون واسه مریضی بابام 

خیلی زحمت کشید یک دسته گل گرفتم با یک دیس باقلوا درست کردم 

وبا خواهرم رفتم مطبش انقدر تشکر کرد و خوشحال شد که نگو گفت 

اینکه هنر دست خودت هست برام خیلی با ارزش هست اصلا فکرش رو 

نمیکردم دکترها هم ذوق هنری داشته باشند خخخخخ

راستی خوب شد عکس پروفایلت رو عوض کردی عکس غمگینی بود خوب 

شد اون عکس قشنگت رو گذاشته خیلی نمکی افتادی و هم لباست خیلی 

بهت میاد الهی من بگردم تو رو که آنقدر دوست داشتنی هستی خیلی 

دوستت دارم این رو باور کن امیدوارم مواظب خودت باش شبت بخیر 

صدف دریایی دلم عشقم نفسم زندگیم خوب بخوابی 





:: برچسب‌ها: دلنوشته لحظه قرار عاشقی,

نوشته شده توسط الناز پوراسماعیلی در 24 / 8

و ساعت 2:22 قبل از ظهر



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cheshmanabi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




................................................ النازپوراسماعیلی ............................................. به صفحه اینستاگرام نقاشی ایرانی من بپیوندید: INSTAGRAM_IRANIAN1PAINTING ............................................. به صفحه اینستاگرام آشپزی من بپیوندید ... lnstagram- cheshmanabi ............................................... https://instagram.com/shayda_wear?igshid=10z6vflya9ey6 مزون مانتوی اینجانب دراینستاگرام عضو شوید ممنون




الناز پوراسماعیلی
















حافظ , دلنوشته غم فراق , دلنوشته لحظه قرار عاشقی , دلنوشته فراق , سهراب سپهری , مولانا , شعر , سخنان بزرگان , دلنوشته چشمان بی فروغ , آشپزی 2 الناز , جک , آشپزی الناز , دلنوشته غم فراق , مینیاتور , صنایع دستی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3204
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3349
بازدید ماه : 9593
بازدید کل : 780085
تعداد مطالب : 24296
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PostTitle->

<-PostContent->

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
[ ]
................................. ???????????????? ...........................

دانلود آهنگ
.............................

دانلود آهنگ
.................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
....................................

دانلود آهنگ
........................................

دانلود آهنگ
...........................................

دانلود آهنگ
.........................................

دانلود آهنگ
...........................................